כך תבנו עמוד נחיתה טוב

  • 0
  • 6 ביולי 2014
9

מהו עמוד נחיתה:

עמוד נחיתה הינו דף אינטרנט בודד המשמש למטרות פרסום מבוסס תוצאות באינטרנט. עמוד נחיתה סטנדרטי יכיל לרוב תמצית עניינית על המוצר, תמונה, לוגו, מבצע (incentive) וטופס להשארת פרטים אישיים.

מטרת עמוד הנחיתה היא ללכוד את תשומת ליבו של הגולש ולהביאו לכדי התעניינות במוצר והשארת פרטיו לחברה המפרסמת, בפרק זמן קצר ככל הניתן.

בניגוד לדעות הרווחות כי עמוד נחיתה טוב יהיה גדוש אפקטים וטכנולוגיה- ככל שהעמוד יהיה פשוט יותר- כך ימיר יותר ויניע יותר את הגולש לפעולה.

בעמודי נחיתה- LESS IS MORE.

כך תשמרו על הגולש שלכם ממוקד:

  1. מלל תמציתי וקולע- כתיבה לעניין- מהו המוצר, מה יתרונותיו, למה כדאי לגולש לרכוש אותו? מה מבדל את המוצר ממתחריו?
  2. Incentive- הנעה לפעולה- מבצע/הנחה/מתנה או כל דבר שיעורר בגולש מוטיבציה להשאיר פרטים ולקנות מכם.
  3. קישורים וטלפונים- הימנעו מהוספת טלפונים/כתובות מייל ליצירת קשר/לינקים המובילים לעמודים נוספים. כל אלה יגרמו לגולש להתפזר, לעבור לנושאים אחרים, לאבד עניין ולנטוש את העמוד.
  4. טופס להשארת פרטים- ככל שיידרש הגולש למלא יותר פרטים על עצמו בעמוד- כך יפחת הסיכוי שישאירם. מומלץ לדרוש מהגולש למלא שם וטלפון בלבד ובעת הצורך ניתן לבקש גם  דואר אלקטרוני. כל שדה נוסף ידרוש מהגולש ה"עצלן" להשקיע זמן בעניין שלא חשוב עבורו מספיק והוא עלול לנטוש.

כללים לעיצוב עמוד נחיתה ממיר:

  1. גודל מומלץ 600×800.
  2. עמוד רספונסיבי (responsive)- המתאים עצמו לכל גודל מסך,  או לכל הפחות מותאם למובייל ( גודל 320×480).
  3. מיקום טופס השארת פרטים-  בצד שמאל למעלה, כאשר השדות ממוקמים זה תחת זה.- מחקרים מראים כי מיקום הטופס משפיע על אחוז ההמרה וכי העין מביטה לפינה השמאלית העליונה לאחר פתיחת העמוד בעמודי נחיתה בשפה העברית).
  4. שימוש בפונט ברור וחד.
  5. עמוד סטאטי בלבד, ללא שימוש בנגן פלאש- כך שיהיה קריא מכל מכשיר אלקטרוני וכן ייטען מהר ככל האפשר.
  6. שימוש בתמונות עם הקשר מתאים- חשוב לוודא כי ממבט ראשוני על העמוד כבר ברור ומובן באיזה מוצר מדובר. לדוגמא, בעמוד לקמפיין משכנתא נשתמש בתמונה של בית, בעמוד לקמפיין ליסינג נשתמש בתמונה של רכב וכדומה.
חזרה