מושגים בסיסיים בשיווק אפילייטס – Affiliate Marketing

  • 0
  • 2 ביולי 2014
4

אפילייטס – בדרך כלל בעל מדיה דיגיטלית, כגון – בעל אתר אינטרנט, אפליקציית מובייל, בלוג, רשומות דיוור ועוד.

האפילייט לא חייב להיות בעל מדיה בעצמו, הוא יכול לקנות מדיה דרך גופים שמאפשרים זאת, לקדם בגוגל, לקדם בפייסבוק, לקדם בפורומים ובכל אמצעי דיגיטלי אחר, שיש לו אליו גישה ואשר ניתן לפרסם בו.

מטרת בעל המדיה הנה להרוויח כסף מהמדיה שבבעלותו / מהמדיה איתה הוא עובד, ע"י קידום קמפיינים של מפרסמים השונים.

מפרסם – כל חברה, אשר מעוניינת לפרסם באמצעות המדיות הדיגיטליות של האפילייט.

מפרסם יכול להיות חברה גדולה, כגון בנקים, חברות רכב וחברות נדל"ן וכן חברה קטנה, כגון יועצי משכנתאות, יועצי מס וסוכני ביטוח.

המבחן העיקרי לרלוונטיות המפרסם לשיטת שיווק האפילייטס, הנו האטרקטיביות של המפרסם בעייני האפילייטס. אם המוצר / השירות שמציע המפרסם הנו אטרקטיבי והתמחור של המפרסם את התוצאה שהוא רוצה להשיג – מכירה / ליד הנו אטרקטיבי, הרי שבעלי המדיה ירצו לקדם את הקמפיין של המפרסם ולספק לו את התוצאות הרצויות.

ליד – פרטים של גולש, אשר ראה את עמוד הנחיתה של הקמפיין הפרסומי של המפרסם, במדיה בה קידם בעל המדיה את הקמפיין, מצא את ההצעה של המפרסם מעניינת ומילא את פרטיו, על מנת לקבל מידע נוסף מהמפרסם על המוצר / השירות שלו. הליד יכול להגיע ישירות אל המפרסם, או לעבור תהליך של טיוב – שיחת סינון מקדימה של הליד, בטרם הוא מועבר למפרסם, על מנת לוודא את הרלוונטיות שלו לצרכי המפרסם.

רשת אפילייטס – רשת פרסום מבוססת תוצאות, אשר מאגדת תחתיה מספר רב של בעלי מדיה ומספר רב של מפרסמים, מתווכת ביניהם על מנת שהמפרסם יקבל את התוצאות אותן הוא רוצה להשיג מהקמפיינים הפרסומיים שלו – ליד / מכירה אינטרנטית ואפילייטס – בעלי המדיה ירוויחו מכך מספיק כסף, כך שיהיה להם כדאי לקדם את הקמפיינים המוצגים ברשת.

חזרה