שאלות ותשובות

  • 355
  • 6 במרץ 2013
stock-photo-question-mark-shaped-clouds-on-blue-sky-128789735

מיהו מפרסם

מפרסם הוא אדם או חברה המעוניין לקדם מוצרים/שירותים באמצעות האינטרנט, עבור תשלום עמלות בגין תוצאות- פעולות שביצע גולש דוגמת רכישה, ליד, חשיפה או הקלקה .

מהי תכנית השותפים של ClickOn

מערכת בה המפרסם נעזר בשותף אשר מציג מודעות, קישורי טקסט או הפניות למוצרים/שירותים של המפרסם, באמצעות המדיה האינטרנטית שלו, כגון- אתר אינטרנט, רשימות תפוצה, מנוע חיפוש, בלוג וכדומה. המפרסם משלם רק עבור תוצאות- ביצוע רכישה בפועל, ביצוע ליד, כאשר מקצועני הפרסום והשיווק של התכנית משתמשים בידע וטכנולוגיה מתקדמת כדי לנתב את הפרסומים שלך למקומות הנכונים ביותר, להשיג עבורך יותר מכירות, יותר לידים ויותר חשיפה ללקוחות.

כיצד להצטרף כמפרסם לתכנית השותפים של ClickOn

באם הנך בעל מוצר/שירות, ואתה מעוניין לפרסם בהאינטרנט לחץ כאן. מנהל מערכת ClickOn יצור עמך קשר ויתאם עמך את מאפייני הקמפיין המתאימים לך.

כיצד מצטרפים שותפים לקמפיינים שלי

קיימות 2 דרכים בהן שותפים יכולים להצטרף לקמפיינים שלך המופיעים במערכת ClickOn- האחת, באפשרותך לכלול באתר הבית שלך לינק שיוביל שותפים פוטנציאליים למערכת, על מנת שיצטרפו לקמפיינים שלך. השניה, שותפים הקיימים במערכת יכולים לצפות בקמפיינים שלך המצויים במערכת, להעתיק את קוד החומר השיווקי שלך ולהטמיע אותו במדיה האינטרנטית שלהם.

האם מפרסם יכול לאשר הצטרפות של שותפים מסויימים לקמפיין

באפשרות המפרסם לקבוע כי יידרש אישור שלו, על מנת ששותף יוכל להטמיע את חומרי השיווק של הקמפיין במדיה שלו.

כיצד יכול מפרסם לנהל את הקמפיינים שלו ולצפות בנתוניהם

בממשק הניהול של המפרסם ניתן לבנות קמפיינים, לשנות נתוני קמפיינים קיימים, לצפות בקודי המעקב וקודי החומרים השיווקיים ולצפות במידע סטטיסטי מדוייק אודות הקמפיינים של המפרסם.

כמה עולה להצטרף כמפרסם לתכנית השותפים של ClickOn

גובה העמלות אותן משלם המפרסם משתנה מקמפיין לקמפיין, ונקבע בתיאום עם מנהל המערכת. גובה העמלות שמשלם המפרסם משפיע במישרין על אטרקטיביות הקמפיין לשותפים, כאשר יתכן ותשלום עמלות גבוה יותר ימשוך לקמפיין שותפים איכותיים יותר, בעלי תנועת גולשים גדולה יותר

אילו סוגי תשלום קיימים בתכנית השותפים של ClickOn

  • תשלום עבור הקלקה (CPC)- המפרסם משלם עמלה עבור הקלקה של גולשים במדיית השותף על קישורים/באנרים, אשר הוספו על ידי השותף ומפנים לאתר המפרסם.
  • תשלום עבור חשיפה (CPM) – המפרסם משלם עמלה על כל 1000 חשיפות של הבאנר במדיית השותף. מעטים הקמפיינים בתכנית השותפים של ClickOn המבוססים על סוג תשלום זה.
  • תשלום עבור מכירה (CPS) – המפרסם משלם עמלה עבור רכישות בלבד שביצעו הגולשים באתר המפרסם, אשר הגיעו בעקבות הקלקה על קישורים או באנרים, שמוקמו במדיית השותף.
  • תשלום עבור הפניה (CPA) – המפרסם משלם עמלות בעבור הפניית תנועת גולשים המקליקים על קישורים מתאימים במדיית השותף, ומופנים משם לדף הנחיתה של הקמפיין, בו הגולש נדרש למלא טופס הרשמה מקוון. עמלה תשולם רק עבור טופס מלא ותקין, אשר אושר על ידי המפרסם.
  • תשלום בעבור שיחה – המפרסם משלם עמלה עבור שיחה טלפונית תקינה שהגיעה למפרסם.

כמה זמן תקפה ההפניה ממדיית השותף אל המפרסם המזכה בעמלה

בעת הפניית הגולש ממדיית השותף לאתר, נשתלת עוגיה (Cookie) בדפדפן הגולש אשר אוגרת בתוכה את פרטי ההפניה- מועד ההפניה, פרטי האתר המפנה ועוד. באם לא ביצע הגולש כל פעולה באתר המפרסם (מכירה/ליד) מיידית לאחר ההפניה, אך חזר לאתר המפרסם זמן מה לאחר מכן וביצע את הפעולה, העוגיה תעביר את פרטי הפעולה למערכת ClickOn והשותף יזכה לעמלה. לעוגיה יש אורך חיים מסויים, המשתנה מקמפיין לקמפיין, ובאפשרותו הבלעדית של המפרסם לקבוע את אורך חיים זה.

כיצד יודעת התכנית כמה מכירות בוצעו/ לידים הופנו וכיצד מחוייבים בגינם המפרסמים

תכנית השותפים של ClickOn משתמשת בקודי מעקב המשוייכים לכל חומר שיווקי באופן ייחודי. קודי המעקב אוספים את המידע על מכירות/לידים שביצעו הגולשים ומעבירים את המידע למערכת. מערכת ClickOn מתרגמת את המידע שהתקבל מקודי המעקב לתשלום עמלות ומחייבת בהתאם את המפרסם. תרגום המידע לעמלות מתבצע באופן מדוייק על פי החיוב שהוסכם עם המפרסם.

כיצד יכול מפרסם לעקוב אחר חיובים

ממשק המפרסם מספק מידע מקיף אודות התשלומים ששילם המפרסם בעבר, והתשלומים שאמורים להיות משולמים וטרם שולמו.

כיצד יכול מפרסם לשכנע שותפים איכותיים להטמיע את החומרים השיווקים שלו

תכנית השותפים של ClickOn מאפשרת למפרסם לפתח תכניות תגמול מיוחדות לשותפים איכותיים, הן על ידי חלוקת שותפים לקטגוריות מסויימות והן על ידי הצעת בונוסים ושיטות תגמול שונות לשותפים איכותיים. מומחי השיווק והפרסום של תכנית השותפים מסייעים למפרסמים להשיג את השותפים המתאימים ביותר להטמעת החומרים השיווקיים שלהם.

מהי מדיניות תכנית השותפים בנוגע למשלוח דואר זבל( SPAM)

תכנית השותפים של ClickOn מגנה כל נסיון מצד שותף/מפרסם/גולש לשליחת דואר זבל (SPAM) ועושה ככל העולה בידה על מנת למנוע זאת. חשבון של שותף או מפרסם בתכנית, אשר יבצע שליחת דואר זבל יחסם לאלתר, על כל המשמעויות הכרוכות בכך.

מדוע להצטרף כמפרסם דווקא לתכנית השותפים של ClickOn

  • תשלום רק עבור תוצאות- תשלום עבור לידים/מכירות בפועל.
  • הגדלת מכירות וחשיפה לאפשרויות מכירה חדשות.
  • הגדלת חשיפה ותנועת הגולשים לאתר שלך.
  • גיוס ערוצי שיווק ומכירה רבים ואיכותיים אשר יקדמו את מוצריך/שירותיך בתשלום רק לפי תוצאות.
  • החזר על ההשקעה המהיר ביותר.
  • ממשק ניהול אינטרנטי- זמין 24/7 ומעודכן בזמן אמת.
חזרה