המדריך לפרסום מבוסס תוצאות מכתבות תוכן איכותיות במיוחד

  • 0
  • 4 בפברואר 2021
מהו פרסום באינטרנט ברשת שיווק שותפים

בעידן הדיגיטלי אשר מאפיין את ימינו, ניכר כי עולם השיווק והפרסום עובר שינוי דרסטי. אם בעבר פרסומות נצפו בעיקר בטלוויזיה ובמודעות בעיתונים, היום הן עברו אל הרשת במלוא העוצמה. כפועל יוצא, השיווק המסתמן כמשמעותי ביותר בעולם הוא השיווק הדיגיטלי אשר כולל בתוכו פלטפורמות שונות של דרכי פרסום. זאת, כאשר האמצעי המוביל והבולט ביותר, הנחשב בעיני רבים כאפקטיבי ביותר הוא פרסום מבוסס תוצאות באמצעות תוכן איכותי ומעמיק.

מפרסמים, בעלי אתרים ואנשי שיווק הבינו כי יש צורך במסגרת הרשת יש צורך בפרסום מסוג אחר, שיהווה עניין עבור הגולשים ויקנה להם ערך מוסף מעבר למסרים הרגילים שמועברים בפרסומות. כך למעשה, תחום הקידום באמצעות תוכן שיווקי איכותי צבר תאוצה והצליח להוכיח כי באופן זה מגיעים הלידים האיכותיים ביותר.

כדי לדעת כיצד זה עובד בדיוק עובד, צריך ראשית להבין כי ברגע שיש למפרסם כתבת תוכן איכותית ורהוטה, הכתובה בצורה אובייקטיבית עד כמה שניתן, ומותאמת לקהל היעד- נוכל להניע לפעולה את הגולש ולהפוך אותו לליד חם בהחלט. אז איך עושים את זה?

הכירו את המדריך: קמפיין מבוסס תוצאות באמצעות כתבת תוכן

שלב 1 – בחרו נושא לקמפיין:

בחרו את נושא הקמפיין שלכם הכולל כתבת תוכן שיווקית איכותית, ותמקדו את המטרה העסקית לצד המסרים הבולטים והחשובים ביותר עבורכם. לאחר מכן, בחרו את רשת האפיליטייס שאיתה תרצו לעבוד. כלומר, מהי רשת שיווק השותפים שבאמצעות שירותיה תריצו את הקמפיין שלכם.

שלב 2 – הגדירו את קהל היעד שלכם:

הגדרת קהל היעד לשם קבלת לידים איכותיים במיוחד, חמים וממירים. נסו לפרק לגורמים ולאפיין את הקהל אליו אתם פונים בקמפיין שלכם. מיד לאחר שהגדרתם מיהו קהל היעד, בחרו את הפלטפורמה האידאלית עבור פרסום הכתבה השיווקית שלכם – טאבולה, אאטובריין ועוד.

כמובן שבשלב הזה אתם כבר מלווים ברשת שיווק השותפים אשר מיטב מומחיה מייעצים לכם ומקבלים איתכם את ההחלטות החשובות ביותר. שימו לב! היו קשובים לקהל היעד שלכם לאורך כל הדרך, עקבו אחריו בקבוצות ובפורומים, הבינו מה מעניין אותו, מהם תחומי העניין שלו- כך תוכלו לייצר את התוכן הרלוונטי והמעניין ביותר עבורו.

שלב 3 – התחילו לייצר תוכן איכותי:

החלו לייצר את התוכן- הכינו כתבת תוכן איכותית ושיווקית לשם פרסום המוצר, המותג או השירות שברצונכם לשווק. כלומר, זה הרגע בו עליכם לכתוב כתבה רוויה בתוכן מעניין ואיכותי בסגנון עיתונאי ובצורה רהוטה. כתבה בעל מבנה מוקפד וכותרות קריאיטיביות ומדוייות שמצליחות למשוך את העין.

שלב 4 – פרסמו קמפיין מבוסס תוצאות:

תשאפו לפרסם קמפיין פרסום מבוסס תוכן איכותי, תוך שימוש בכלי מעקב ייעודי ורימרקטינג. כדי להבין עד כמה התוכן שיצרתם הוא אפקטיבי, ולאמוד את כמות הלידים שנקלטו, חשוב לקבוע מדדים שיעזרו להבין כיצד התוכן מתפקד ולעקוב אחריו. חשוב לעבוד עם כלי מעקב ברור ונוח כדי להצליח לבצע את התיקונים והשיפורים הנדרשים, ולהימנע מ”בזבוז” לידים.

שלב 5 – בצעו אופטימיזציה שוטפת לקמפיין:

ביצוע אופטימיזציה לקמפיין באמצעות מערכת שיווק שותפים רלוונטית. למשל, באמצעות מערכת שיווק השותפים המובילה של קליקאון, הלקוח יכול לראות את כל המקורות שמייצרים לו לידים, ובאמצעות כך הוא יודע לסווג מיהם הספקים שמביאים לו לידים חמים ואיכותיים יותר, ומיהם הספקים אשר סיפקו את הלידים האיכותיים והממירים ביותר. כמו כן, לאחר ניתוח הנתונים, הלקוח יכול להגדיל את הכמויות אצל הספקים היותר טובים ולעשות אופטימיזציה (שיפור) במידה וצריך, אצל הספקים הפחות הטובים, עד כדי עצירת ספקים לא איכותיים.

בשלב האחרון – נטרו את תוצאות הקמפיין באופן תדיר:

נבצע את מדידת תוצאות הקמפיין מכתבות התוכן באמצעות דוחות מעקב חודשיים הכוללים את כלל הלידים שסופקו. אל מול היעדים שהוצבו עם הלקוח, ניתן לעקוב אחר התוצאות ולהסיק מסקנות רלוונטיות כמו מיהו הספק שהצליח להביא החודש את הלידים האיכותיים ביותר, נבדוק את אחוזי הלידים הרלוונטיים ביותר, אחוזי הסגירה של הלידים לפי ספק וכמובן את הלידים הפסולים באחוזים לפי ספק.

לסיכום, במציאות עולם השיווק והפרסום הנוכחית, לכל מפרסם/לקוח יש פלטפורמות האחראיות לייצר עבורו לידים חמים, לצד אפשרויות המדידה הרבות המאפשרות לעקוב אחר המטרות והתוצאות שהתקבלו. לא בכדי יותר ויותר מפרסמים פונים לרשת האפילטייס של קליקאון המסתמנת כפלטפורמה הטובה ביותר לפרסום מבוסס תוצאות. צרו עמנו קשר עוד היום, התחילו לפרסם ולהשיג לידים חמים כבר מהרגע הראשון.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

חזרה