רשת אפליטייס מהווה את הפלטפורמה המושלמת למפגש בין מפרסמים לבעלי מדיה, באמצעות פרסום מבוסס תוצאות.
כיצד רשת אפילייטס – Affiliates Marketing מקשרת בין המפרסם לבין בעל מדיה?
הרשת מתווכת בין המפרסמים לבין בעלי המדיה, על בסיס תשלום לתוצאה. הפרסום מתבצע באמצעות חשיפת המפרסם במספר מדיות דיגיטליות ומשלם עבור תוצאות בלבד בדמות לידים איכותיים ללקוחות רלוונטיים עבור המפרסם.
מהם היתרונות שבשיווק Affiliates עבור המפרסמים?
המפרסם, מקבל חשיפה אדירה באמצעות מגוון של בעלי מדיה מסוגים שונים – אתרים, מובייל, ניוזלטרים, פייסבוק, גוגל, בלוגים, פורומים, למעשה- בכל מדיה דיגיטלית וכולם נמצאים במקום אחד – ברשת האפילייטס. המפרסם עובד עם מספר מדיות, אבל מתנהל מול גוף אחד – הרשת. והדבר הטוב ביותר – המפרסם משלם עבור תוצאות בלבד! – לידים / מכירות אינטרנטיות.
מהם היתרונות שבשיווק אפילייטס – שיווק ברשת שותפים עבור בעל המדיה?
בעל המדיה, מקבל מגוון אדיר של קמפיינים, מהם הוא יכול לבחור אילו מתאימים לו לפי סוג המדיה שלו, גובה התגמול, איכות החומרים השיווקיים, אחוז ההמרה וכך מרוויח כסף מהמדיה שבבעלותו / מהמדיה שאיתה הוא עובד. השותף עובד עם מספר קמפיינים, אבל מתנהל מול גוף אחד – הרשת. והדבר הטוב ביותר – הרשת עובדת בשבילו! – מגייסת עוד ועוד מפרסמים אטרקטיביים, על מנת שלשותף יהיה את המגוון הגדול והאיכותי ביותר של קמפיינים לבחור מהם.
מהם היתרונות של פרסום באינטרנט במסגרת רשת אפילייטס עבור הגולש?
הגולש, גם הוא נהנה מקבלת הצעות שיווקיות שעשויות לעניין אותו וכך למעשה המפרסם מגיע אליו, במקום שהוא יצטרך לחפש את המפרסם! כל שהגולש צריך לעשות במידה והמוצר / השירות של המפרסם מעניינים אותו, זה למלא ליד – את פרטיו בעמוד הנחיתה של הקמפיין ולחכות שהמפרסם יחזור אליו. לחלופין, במידה ומדובר במכירה אינטרנטית, הגולש משאיר את פרטי כרטיס האשראי והמוצר יגיע אליו הביתה.
זה סוד הקסם של רשת שיווק אפילייטס – על מנת שהרשת תצליח, כולם צריכים להיות מרוצים – המפרסם, בעל המדיה והגולש.
**המאמר עודכן לאחרונה בשנת 2020**