
הכירו את השיטה הייחודית של קליק און לייצור לידים חמים למפרסמים
בשנים האחרונות הולך וגובר תחום קידום כתבות מבוססות תוכן איכותי אשר מסייע למפרסמים ביצירת לידים איכותיים, אותם לקוחות פוטנציאליים אשר מתעניינים בשירות. כיום לאור ריבוי ערוצי הפרסום הפרסומות והתחכמות הלקוחות- הליך ייצור הלידים נדרש להיות חכם, יצירתי, איכותי ומעמיק הרבה יותר. כלומר, על המפרסם לספק מידע רב בדרך מעניינת יותר כדי להצליח להניע את הלקוח הפוטנציאלי לפעולה – קרי השארת פרטים ליצירת קשר עמו.
בראש ובראשונה חשוב להבין כי שיווק מותג/שירות באמצעות כתבת תוכן נחשב לשיטת הפרסום הממירה והאיכותית ביותר כיום, המייצרת עלות הרכשת לקוח הנמוכה ביותר מבין מגוון אפיקי הפרסום הדיגיטליים. שכן דרך הנושאים המעניינים והרלוונטיים בכתבה, לא די בכך שהקורא לא ירגיש שמדובר בתוכן ממומן אלא גם שייתכן כי יראה זאת ככתבה עיתונאית אובייקטיבית.
אתרי התוכן אשר עובדים בשיתוף עם חברת קליק און, מכילים מאות כתבות תוכן שיווקיות איכותיות במיוחד שנכתבו במיוחד עבור לקוחות החברה המפרסמים. כמובן שבסיום כל כתבה, מופיע טופס לידים רלוונטי אשר מגיע ישירות לפלטפורמת האפילייט של הלקוח.
אז מהם הלידים המתקבלים מפרסום מבוסס תוכן, ומהי ייחודיותם?
היות ומדובר בכתבות תוכן ייעודיות בנושא מסוים, הנכתב בצורה מעמיקה ומפורטת, אותו ליד שהתעניין במוצר והשאיר פרטים בהחלט מעוניין במוצר. בכתבות תוכן אותו ליד קרא על השירות ונחשף למידע רב ורלוונטי אודותיו. על כן, מיד לאחר מכן ובאופן יזום אותו הליד מביע התעניינות. על כן הוא מוגדר בשפה המקצועית כליד חם = לקוח בעל פוטנציאל ברמה גבוהה מאוד.
האם לידים מכתבות תוכן נחשבים ללידים ממירים ואיכותיים יותר בהשוואה לערוצי פרסום אחרים?
בהחלט כן. כפועל יוצא מכך שהליד השאיר פרטים ליצירת קשר ונחשף למידע רב, הוא למעשה הגדיל את הסיכוי להפוך מלקוח פוטנציאלי ללקוח משלם. כאמור, ליד מהווה רק פוטנציאל לעסקה רלוונטית, שבכדי לממש אותה, נדרשת פעולת המרה על ידי שיחת מכירה מצד המפרסם. בשונה מערוצי פרסום אחרים, בהם האינפורמציה בדרך כלל מצומצמת, כתבות תוכן מאפשרות לליד לקבל מידע רב ורלוונטי מאוד בנוגע למוצר/השירות/המותג, ולכן ליד מעין זה נחשב לליד ממיר יותר וכבעל פוטנציאל גבוה יותר ומייצר עלות הרכשה נמוכה יותר.
העובדה כי לידים מכתבות תוכן נחשבים לאיכותיים יותר בהשוואה ללידים המתקבלים מערוצי מפרסום אחרים, נובעת בדיוק מכך שהם ביצעו פעולה אקטיבית כדי לקבל פרטים נוספים מיד לאחר שקראו, למדו והבינו את המוצר או השירות שעליו נכתב בכתבה השיווקית.
תוך כמה זמן נשלחים הלידים המתקבלים במערכת של קליק און למפרסם?
באופן מידי. היות ומדובר בכתבות תוכן איכותיות שהובילו את הלידים החמים להשארת פרטים- המפרסם מקבל ישירות אליו את פרטיהם של הלידים ויכול ליצור עמם קשר באופן מידי.
האם המפרסם יכול לאשר מראש את חומרי השיווק המתפרסמים במסגרת פרסום באינטרנט לקבלת לידים מכתבות תוכן?
כמובן. בהתאם לדרישותיו של המפרסם, קליק און יאשרו מול המפרסם את כתבות התוכן ומודעות השיווק הרלוונטיות טרם פרסומן
עבור מה מתבצע התשלום ברשת האפילייטס של קליק און?
התשלום לקליק און מתבצע אך ורק על פי לידים, וזו בדיוק הייחודיות של החברה. המפרסם משלם אך ורק עבור לקוחות פוטנציאלים אמיתיים ולא על חשיפות והקלקות שאינן רלוונטיות עבורו. חשוב להבין שמדובר באחד מהיתרונות החשובים ביותר של קליק און, שכן אם מפרסם בוחר לפרסם את השירות/מוצר שלו בעצמו, הוא בהכרח יצטרך לשלם עבור חשיפות והקלקות וכפועל יוצא מכך איננו ידע כמה הוא משלם עבור אותו ליד.
לכל מפרסם ברשת שיווק השותפים של קליק און יש אזור אישי באתר אשר בו הוא חשוף לכל הלידים שהתקבלו. כמו כן באזור האישי, המפרסם יכול לראות דוח מלא על כל הלידים שהוא קיבל במשך כל חודש ובכך להיות במעקב שוטף ומסודר.
לסיכום, לא בכדי יותר ויותר מפרסמים פונים לשירותים שמציעה מערכת שיווק השותפים של קליק און. כאמור, למערכת יתרונות רבים הבאים לידי ביטוי בראש ובראשונה בכך שהחברה דואגת למפרסם בקבלת הלידים החמים ביותר שהוא יכול להשיג, הודות לכתבות התוכן האיכותיות, המעמיקות והאינפורמטיביות ביותר.
אז אם גם אתם מעוניינים בהשגת לידים איכותיים וממירים באמת, הצטרפו עוד היום לרשת שיווק האפילייטס של קליק און ותהפכו ליד חם לליד משלם!