מהו ליד?
ליד הוא למעשה פרטיו של לקוח פוטנציאלי המתעניין במוצר או בשרות של אותו העסק או חברה. באמצעות פרטים אלו יכול בעל העסק או החברה ליצור קשר עם הלקוח המתעניין במטרה להתקדם בתהליך המכירה עד לשלב הסופי, שלב סגירת המכירה.
מהו ליד איכותי?
ליד איכותי הינו פרטי לקוח פוטנציאלי שההסתברות והסיכויים שלו להפוך ללקוח פעיל הינם גבוהים מאוד.
מהי כפילות לידים?
כאשר גולש השאיר את פרטיו ממספר מקורות שונים. דפי נחיתה, רשתות חברתיות או ניוזלטר באמצות הדואר האלקטרוני ועוד.
מהו טיוב לידים?
אלו לידים שעוברים ביקורת איכות והתאמה לפעילות העסק. הטיוב נעשה בדרך כלל על ידי צוות מקצועי אשר פונה אל הלקוחות באופן טלפוני ומברר את כוונותיהם.
מהם לידים בלעדיים?
אלו לידים שמנותבים לחברה או העסק ישירות ומיועדים רק עבורם, מה שמעלה את ערכם ואיכותם פעמים רבות.
כיצד נקבע המחיר עבור כל ליד?
קשה לשים את האצבע על נוסחה אחת מדויקת. כל ליד משתנה לפי סוג השירות ורמת הבלעדיות שלו, העלות שלו, אחוז ההמרה בין הליד למכירה באותו ענף ועוד.