היכולת להחליט על תוכן הפרסום באתר
עם העובדה כי רבים מבעלי האתרים לא היו מתנגדים להפיכת אתר האינטרנט שלהם ממקור השקעה למקור הכנסה, אי אפשר להתווכח. הרי ואם היו מתנגדים לא היו מוקמות תוכניות שותפים שהופכות כה נפוצות בשנים האחרונות.
26/07/2009
יתרון בשליטה על תוכן
עד לא מזמן, בעוד אנו כבעלי אתרים “חגגנו” עם גוגל אדסנס (Google Adsense) המאפשרת הצגת מודעות פרסום באתר הפרטי שלנו והצלחנו “להרוויח” עוד כמה שקלים, החליטה גוגל (וכנראה בצדק) כי אם החליטה על פיתוח אלגוריתם מיוחד (עכביש) אשר מטרתו סריקת אתר ודירוגו במנועי חיפוש על פי רלוונטיות, כך צריכה לנהוג כלפי מודעות פרסום המוצגות באתרים השונים.
פעולתה של גוגל מנעה מצד אחד את היכולת של בעל אתר מלהחליט אילו מודעות פרסום יוצגו באתר שבבעלותו ולא יוכל להציג מודעות שאינן רלוונטיות, אך מצד שני הוכיחה שוב כי רלוונטיות היא שם המשחק מבחינתה ואחד מהקריטריונים החשובים לקיומה.
רשת השותפים קליקאון מביאה עמה פתרון מתקדם לבעלי אתרים
כבעלי מדיה המעוניינים לשלוט על תוכן הפרסום המוצג באתרכם תוך התחשבות בקריטריונים חשובים כמו גובה ההכנסה לעומת השטח הפרסומי, ClickOn affiliates היא רשת בה לא ,תהיו מופתעים בכל פעם מחדש מתוכן המודעות, או הבנארים המעוצבים שמצויים בתכנית אדסנס. תוכלו לבחור בעצמכם אילו מודעות תוצגנה, באילו גדלים ובאילו מיקומים וכל זאת בפעולה פשוטה של שתילת קוד במקום הנכון בעמוד.
כמפרסמים אשר מחפשים דרכים יצירתיות לשיווק מוצרים ושירותים, תוכלו לשכוח מעלות לכל קליק (PPC) או על פי חשיפות אשר מלווה בתופעה חמורה של הונאת הקלקות, ותיהנו מתשלום רק עבור לידים (עבור אתרי תדמית) או קנייה בפועל (עבור אתרי מסחר).
השורה התחתונה היא שחברת גוגל יצרה מצב בו ייתכן כי אתר האינטרנט שלנו יפרסם מתחרה מבלי שנרצה, ואילו תוכנית שותפים ClickON מאפשרת לנו שליטה מלאה והנאה מהכנסה מבלי להיפגע.
—————
המאמר נכתב על ידי חברת קידום אתרים אנדור.